keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Reissureppu


Olin ajatellut hankkivani E:lle päiväkotiin sen pöllörepun, joka on vilahtanut suunnilleen joka toisessa vauva/taaperoblogissa, mutta lopulta sen suosio alkoi ällöttää ja päätin, että haluan päiväkodista mukaani juuri E:n repun enkä Mirkun, Lirkun tai Tirkun reppua. Paikallisella facebook-kirppiksellä tuli vastaan ihana pinkki Hello Kitty -reppu (sattumoisin E on aivan hulluna tuohon raivostuttavan ällöimelään kissaan), ja ostin sen pois parilla eurolla. Onhan se käytetty ja pesun tarpeessa, mutta silti hyväkuntoinen, E:n näköinen ja tarkoitukseen sopiva. Menee ainakin siihen asti, että jossain tulee vastaan vielä enemmän E:n näköinen kerhoreppu.

Reppu pääsi testiin, kun lähdettiin E:n kanssa määrittelemättömäksi ajaksi vanhemmilleni ottamaan lomaa parisuhteesta. Ja miten paljon tuohon tavaraa mahtuukaan:

3 yöpukua
4 bodyä
2 t-paitaa
2 hupparia
5 housut
5 sukat
4 harsoa (ruokalappuina)
äitiyspakkauksen makuupussi
iso koirakirja
kengät
pipo
E:n puhelin (mun vanha, ei toiminnassa)
hammasharja ja -tahna
d-tipat
unipupu
nukkehelistin

Aika paljon, ainakin mun mielestä!

2 kommenttia:

  1. Itsekin ihailin aikoinani sitä pöllöreppua, mutta fiilikset ovat siitä aika samankaltaiset. Uskon, että tuo reppu ajaa täysin asiansa ja kyllä sinne tosi paljon tavaraa mahtuikin! Toivotaan, että täällä säästytään Hello Kitty-villitykseltä. Tai kuten eräs lapsi tarhasta ilmaisi:" Helekutti":D

    VastaaPoista
  2. Helekutti, todellakin! :D Vaikka täytyy myöntää, että oon vähän päässyt mun ällötyskammotuksesta kun toinen tykkää niin hellyyttävästi...

    VastaaPoista