maanantai 20. tammikuuta 2014

Minä olen ihana

Senkin uhalla, että joku jälleen leimaa minut ylimieliseksi, ylistän nyt itseäni kokonaisen postauksen verran. Huonoista puolistanikin saisi kirjoitettua ainakin kilometrin mittaisen tekstin, mutta nyt haluan keskittyä vain siihen, mikä minussa on hyvää, sillä liian usein tulee itsessäänkin nähtyä vain niitä huonoja puolia.


Olen kaunis. En ehkä kaikkien mielestä, en vastaa yleistä kauneusihannetta ja saisin painaa vieläkin enemmän, mutta kelpaan itselleni. Ja kun kelpaan itselleni, kelpaan muillekin. Mulla on kauniit silmät, symppis sukunenä ja ihanat aidosti punertavat hiukset. 


Olen ystävällinen, mukava, epäitsekäs ja kohtelias. Pyrin ottamaan kaikki huomioon. Tarjoan aina apua, kun huomaan jonkun sitä tarvitsevan. Olen maailman tappiin saakka uskollinen niille, jotka lasken ystävikseni, ja puolustan heitä vaikka koko muuta maailmaa vastaan. Olen hyvä äiti ja hyvä vaimo.

Olen useimmiten hyväntuulinen ja näen kaikessa jotain hyvää. Osaan ajatella asioita monesta eri näkökulmasta, ja olen kärsivällinen, rauhallinen ja ymmärtäväinen.


Olen avoin, yllätyksellinen, rehellinen ja suorapuheinen - mutta valitsen sanani tarkkaan ja pyrin muotoilemaan mielipiteeni niin, ettei se loukkaa toista. Olen itsevarma ja sinut itseni - myös niiden huonojen puolieni - kanssa. Olen jännittävä.

Olen fiksu. Olen vahva, selviytyjäluonne, sitkeä ja sinnikäs. En anna kenenkään kävellä ylitseni. Olen määrätietoinen. Mulla on selkeät tavoitteet, ja pyrin hitaasti mutta varmasti niitä kohti.


Olen luova, ja aika kätevä käsistäni.

Olen rento. En jaksa stressata turhasta tai nipottaa pienestä, annan asioiden sujua omalla painollaan turhia hötkyilemättä. 


Osaan kuunnella itseäni, ja luottaa vaistooni.

Olen nöyrä ja vaatimaton, pidän jalat visusti maassa. Mutta olen myöskin ylpeä siitä, millainen olen, enkä epäröi näyttää sitä. 


Olen kaunis, ihana ja pirun hyvä tyyppi, ja haastan kaikki muutkin ylistämään itseään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti