torstai 8. marraskuuta 2012

Pari viime päivää


Olen virkannut ihan hulluna isoäidinneliöitä, näille mulla on mahtava idea. Olen myös kutonut villasukat, jotka ovat vain päättelemistä vailla - päätteleminen on maailman tylsintä hommaa, kukahan senkin tekisi?


Naposteluhimoon tein juustotikkuja: valmiista torttutaikinasta 1cm suikaleita spiraalille kierrettyinä ja juustoraaste-kananmunaseoksella voideltuina. Olenpa myös innostunut väsäämään raparperipiirakkaa ja kaalilaatikkoakin, sekä syömään kilokaupalla piparkakkutaikinaa.


E oli tiistain ja keskiviikon kotona ja kulutti suurimman osan hereilläoloajastaan piirtäen - enimmäkseen paperiin, mutta vähän myös naamaan ja sohvaankin. Eikö olekin hieno töherrys, E:n ihka ensimmäinen kotona tehty piirustus! Hassua, miten sitä voikaan olla niin ylpeä jostain tuollaisesta!

Toimintakyky, se on siis täällä (*koputtaa puuta*).

2 kommenttia:

  1. Voi, mää haluaisin joskus vääntää isoäidinneliöistä jonkun sortin peiton. En ehkä aivan parisänkyyn sopivaa, mutta vauvalle olis ihana! Pitäis vaan ottaa koukku ja tarttua toimeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain suurella vaivalla tehtyä vaunuihin pikkuruisen peiton sillon kun olin raskaana, mut ylläri, edelleen on langanpäät päättelemättä! :D Nyt ajattelin että jos vaikka saisin sen peiton laajennettua pinnasänkyyn päiväpeitoksi...

      Poista